Binlerce Kıbrıslı Türk, Kıbrıslı Rum ve yabancı vatandaşın kuyruklarda saatlerce beklediği Ay.Demet sınır kapısının, “eziyet ve çile” kapısı haline dönüştüğü açıklandı. Habere nazaran bazı vatandaşlar ise yaşanmış olan eziyeti, akaryakıt almak için kuzeye geçilmesini önlemek amacıyla hükümetin bir çabası olarak nitelendiriyor. Geçiş için kuyrukta bekleyen, isminin baş harfleri A.E....