DOLAR
46,4792
EURO
52,9698
ALTIN
6.160,29
BIST
14.578,03
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
29°C
İstanbul
29°C
Açık
Çarşamba Açık
28°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C

KIBRIS Arıklı: Körükte yolcular niye bekler?

11.08.2023 11:24
7
A+
A-
KIBRIS
 Arıklı: Körükte yolcular niye bekler?

[ad_1]

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, toplumsal medya hesabı üstünden bir paylaşım yapmış oldu.

Arıklı’nın paylaşımı şöyleki:

“Havaalanında her şey yolunda. Derken körükte bekleyen yolcuları görüyorum. Genel Müdür Serhat Özçelik’e bu yolcuların körükte niye bekletildiğini soruyorum. Yanıt; “İstanbul Handling tayyare körüğe yanaşmadan İstanbul Handling yolcuları erken aldı?”

İstanbul Handling’in niye erkenden yolcuları aldığını soruyorum… Yanıt eften püften. Olan körükte bekleyen ve sıcaktan bunalan yolculara oluyor.

[ad_2]

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.